Seznam blogů

neděle 11. července 2010

Malinové muffiny se zakysanou smetanou-upravená verze




- tuk na vymazání a mouka na vysypání formy nebo použijte papírové košíčky na muffiny, 200 g malin (já tentokrát udělala kombinaci malin a červeného, bílého i černého rybízu a díky tomu získaly muffinky na pikantnosti), 120g změklého másla, 120g cukru krupice, 1 vejce, 300g zakysané smetany (já jsem použila jeden kelímek smetany a do množství doplnila bílým jogurtem, takže nakonec byly muffiny ještě dietní:-)), 250g polohrubé mouky, 2 a 1/2 lžičky prášku do pečiva, 1/2 lžičky jedlé sody, sůl, moučk.cukr na posypání
Máslo s cukrem umícháme do pěny, přidáme vejce, smetanu a jogurt. Ve druhé misce promícháme osolenou mouku s práškem do pečiva a jedlou sodou. Sypkou směs přisypeme do vlhké a opatrně promícháme. A v originálním receptu stojí, že po naplnění těsta do formiček rozdělíme maliny na těsto a lehce vtlačíme, tak já jsem naopak dala v poslední fázi téměř komplet ovoce už rovnou do těsta, naplnila do 3/4 formičky a navrch posypala ještě zbylým ovocem a lehce vtlačila do těsta a musím říct, že výsledek byl mnohem lepší než když jsou maliny jen nahoře. Pečeme při 180st.cca 25min. dozlatova. Po upečení vyklopíme z formiček a pocukrujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat