Seznam blogů

pondělí 8. srpna 2011

Zapečená zahradnická směs


- 2 lžíce másla
- 2 lžíce hladké mouky
- 500ml studeného osoleného mléka
- 2 lžíce hrubozrnné hořčice (já použila bavorskou)
- 150g čedaru, strouhaného nahrubo
- 1 brokolice, na růžičky
- 1 střední cuketa oloupaná, nakrájená na kolečka
- 2 větší mrkve oloupané, nakrájené na kolečka
- 2-3 celery olooupané, nakrájené na kolečka
- 1 mozarella na plátky
V hrnci rozpustíme máslo, přidáme mouku a umícháme světlou jíšku, zalejeme osoleným mlékem, přivedeme k varu a odstavíme, vmícháme čedar a hořčici. Připravenou zeleninu povaříme v osolené vroucí voděmax.5 minut. Naskládáme do zapékací mísy, zalejeme připravenou omáčkou, poklademe plátky mozarelly a zapečeme při 200st.asi 20 minut dozlatova. Skvělá lehká večeře, popř.příloha k masu.

2 komentáře:

  1. Děkuji ......... další MŇAM receptík ....... ikdyž Vítek se tvářil prapodivně, když jsem mu to nandala na talíř, ale hned jak jsem přidala flák masa tak pookřál :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, díky za ohlasy, jsem ráda, když mám odezvu v podobě spokojených strávníků:-)

    OdpovědětVymazat