Seznam blogů

pondělí 6. srpna 2012

Rukolový salát s avokádem

...výtečný salát z kuchařky Apetit SALÁTY s mými menšími úpravami...jak jinak...:-)

- 2 avokáda
- 120g rukoly
- 120g natrhaných listů vašeho oblíbeného salátu (já použila ledov ý)
- 50g řeřichy (tu jsem nesehnala, o to víc jsem přidala ledového salátu)
- hrst třešňových rajčátek, přepůlených (já dala hrsti dvě)
NA ZÁLIVKU
- 1 lžička dijonské hořčice
- 1 lžíce bílého vinného octa
- 3 lžíce panenského olivového oleje
- sůl a čerstvý mletý pepř
Zálivka je tak výborná, že jsem jí udělala dvojnásobné množství a myslím, že to salátku jen prospělo, navíc šťávička, co zbyla se krásně vytírá křupavým pečivem...:-)

Nejdřív připravíne zálivku, všechny přísady prošleháme v misce s jednou lžící vody a důkladně osolíme a opepříme.
Avokáda přepůlíme, vyjmeme pecku a vydlabeme a nakrájíme na malé kousky do velké mísy. Přidáme oprané natrhané salátové listy, rukolu a zálivku a rukama důkladně promícháme. Nakonec přimícháme rajčátka a salát dáme chvíli vychladit.

Žádné komentáře:

Okomentovat