Seznam blogů

sobota 3. prosince 2011

Vločkové tyčinky se skořicí



...už týden se oddávám radostem s vánočním pečením...teprve dnes jsem ale zkoušela jednu z novinek pro tento rok...a to rovnou dvakrát...poprvé se mi zdála "málo zlatá"...tak jsem dopékala tak dlouho...až byla téměř černá...:-)...no i mistr tesař se někdy utne...ale podruhé jsem si dala záležet a musím říct skutečně dobrota...a díky vločkám mám pocit, že mlsáme zdravě...:-)

- 250g ovesných nebo pšeničných vloček
- 120g másla
- 80g hnědého cukru
- 80g kandovaného ovoce dle chuti (já dala půl rozinky, půl kandovaná citronová kůra)
- 80g drcených lískových oříšků (já dala půl lískové-půl mandle)
- 3 lžíce medu
- 1 lžíce mleté skořice
Do větší pánve nasypeme cukr, přidáme skořici, med a máslo a za stálého míchání zahříváme, až se všechny přísady spojí. Do směsi přidáme vločky, drcené ořechy a nasekané kandované ovoce a dobře promícháme. Směs rozetřeme na plech vyložený pečícím papírem, vložíme do trouby vyhřáté na 175st. a pečeme dozlatova 12-15minut (ne víc:-). Necháme částečně zchladnout, nakrájíme ostrým nožem na tyčinky a necháme zcela vychladnout na rovné podložce.

Žádné komentáře:

Okomentovat